Książka przychodów i rozchodów

Zwracając uwagę na istotną rolę działu rachunkowego pragniemy zaoferować naszym Klientom wsparcie nie tylko w trakcie codziennej obsługi kadrowo-płacowej, ale również podczas prowadzenia książek przychodów i rozchodów. Stanowią one nie tylko konieczny, ale i bardzo cenny pod względem informacyjnym dokument firmowy. Zwierają dane obrazujące kondycję przedsiębiorstwa oraz jego gotowość do dalszego rozwoju. Na ich podstawie nasi specjaliści mogą wskazać kierunek oraz strategię przygotowywania wszelkich optymalizacji. Podejmując się systematycznego i rzetelnego prowadzenia ksiąg znacząco odciążą Państwa codzienną pracę.

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • sporządzanie deklaracji VAT oraz informacji podsumowujących o dokonanych transakcjach UE
  • ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych
  • doradztwo w zakresie zakładania działalności gospodarczej
  • reprezentowanie przed organami administracji państwowej
  • obsługa kontroli podatkowych




Zapytanie ofertowe






Wyślij wiadomość




Dane adresowe
PRIMACOUNT Agata Nadolna
Naramowice, ul. Jasna Rola 34E/5
61-609 Poznań
tel.+48 509 080 458

PRIMACOUNT Sp. z o.o.
ul. Akacjowa 4
62-002 Suchy Las
tel.+48 799 959 628

Znajdź nas w Google+